نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2646
-
الف
+

«ستایش 3» بلاخره چه زمانی نشر می شود؟

این روزها مخاطبان سریال «ستایش» منتظر زمان نشر فصل جدید این سریال هستند اما تاکنون زمان دقیقی به رسانه ها اعلام نشده است.

به گزارش آی فیلم2، به دنبال نشر فصل اول و دوم سریال «ستایش» و استقبال بالای فارسی زبانان از سریال آقای «سعید سلطانی»، یکی از سوالات طرفداران افغانستانی و تاجیکستانی این سریال در فضای مجازی این می باشد که «ستایش 3 چه زمانی نشر می شود»؟

تاکنون خبر دقیقی از زمان نشر ستایش 3 اعلام نشده و حتی بازیگران این سریال درگفت و گو با خبرنگار آی فیلم2 بی اطلاعی خود را از این موضوع اعلام کردند.

این در حالی است که روز گذشته خبری در رسانه های ایران نشر شد مبنی براینکه احتمالاً این سریال پربیننده خزان از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود.

«سعید سلطانی» کارگردان ستایش 3 گفته که این سریال در مراحل تخنیکی پس از فلمبرداری قرار دارد و اکنون مصروف تدوین، صداگذاری و موسیقی کار هستیم.امیدواریم تا اوایل میزان آماده نشر شود.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم عوامل سریال ستایش با همکاری مسئولان بخش نشر سریال های صدا و سیمای جمهوری اسلامی درنهایت چه زمانی را دقیق برای نشر فصل جدید سریال 40 قسمتی آقای سلطانی انتخاب می کنند.

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوودنژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی، امید علیمردانی، شهروز ابراهیمی و شهرام پوراسد از بازیگران فصل سوم ستایش هستند.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود سریال «ستایش 1»

دانلود سریال «ستایش 2»

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم

داستان سریال «ستایش 3»

داریوش ارجمند: «ستایش 3» بیش از فصل های پیشین مورد استقبال قرار می گیرد/ مردم افغانستان هم وطنان من هستند

ب م

نظر شما
ارسال نظر